lovisalessie

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Lovisa - 27 juni 2011 21:33

Dagen har varit fullt upp, som vanligt på måndagar, morgontrött, stressigt upp tidigt. Till praktiken, slitit hela dagen, hem och fort kasta in Kimo i bilen och dra, ungefär   


Träningen med Kimo gick iaf jättebra. Ojoj lilla hunden, fick kommendering på läggande och ställande under gång, han gjorde allt perfekt. Jag gick normalt  () och han visste precis vad som gällde. Apporteringen går också fint framåt, några sekunder utan tugg kan han och han släpper den inte själv heller :)

Det var en del andra människor och hundar där, så bra störning för Kimo, i början var han lite stirrig men sedan gick det bättre och bättre, speciellt vid linförigheten   Men vi måste verkligen träna mer på stökiga ställen med andra hundar.

Kimo o träningkompisen Carmen, så fina   

 


Mitt lilla Ullebarn...(Lessie). Jg vet inte vad som varit med henne de senaste dagarna, började med att hon inte ville äta, var kass i magen och sedan ett väldigt nytt beteende, hon blev arg på cocos när cocos tänkte ta hennes mat som hon inte ville ha. Herregud de i nästan slagsmål var något nytt   

Sedan spydde hon som bara den. Men efter ett dygn utan mat ser det nog bättre ut nu. Hon var hungrig! Och fick nu till kvällsmat lite ris, ska fortsätta med det några dagar. Det konstigaste är att hon annars är väldigt pigg och glad som vanligt... jaja bara hon blir frisk snart, min älskade hund. 

    

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards