lovisalessie

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Lovisa - 4 juni 2011 21:51

Nu är jag tröttare än på länge, premiärdopp för i år blev det idag, jag vet att jag är seg;) Men det var härligt, kanske för att vi cykla dit jag och mina systrar, då blev man lagom varm, är nog ca 1,5 mil i väldigt backig väg, båda bra och dåligt :P

Sedan kom mamma och min sista syster med bilen, latmaskar och hade även cocos med sig. Som vi misstänke så var det ju fler folksom badade denna vackra dag och henne kan man lugnt ha lös bland människor och hundar. T.o.m Cocos badde massor, med oss hehe :P

När vi kom hem väntade tre andra pigga, glada hundar som ville ut, Så en långpromenad efter gjorde fint:P

Imorrn ska jag och hundarna dessutom träffa bästa Irina och hennes vovve Ninja, det lär inte bli någon kort promenad där heller, så nu måste vi nog snart sova :P


Cocos i full fart ;D

 

 

Ser ni min mamma och syster på bergets topp, helt underbart. Grushålan "Hawaiihölan" är mycket omtyckt    Fint vatten, vackra sandberg med sand som i hawaii, kan det bli bättre. Dessutom någorlund folktomt jämt, hundar välkomna, och det finns alltid plats.


Några fler bilder från "Hawaiihålan"   

           

Inga superbilder, då dom är tagna med mobilen, men ni får överleva :P

Ha det bra!
/Lovisa

  

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards