lovisalessie

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Lovisa - 11 juni 2011 21:15

Känns som jag har värst otursdagen idag! Dagen började med ont i huvudet och så tappade jag den sista treon på golvet och den rulla fram till kattlådan, trevligt! Usch men det gick över utan sen. Sedan hade jag lovat mormor att komma över och klippa hennes gräsmatta, det hade regnat inatt men även om det inte regna på dagen kändes det som gräset aldrig torka, jaja på em åkte jag dit iaf, först får jag inte ens igång trimmen( ) Och när jag börja klippa gräset börja det ösregna, jävla maskinen krångla men tillslut blev det iaf gjort. Då kom mamma med hundarna så tänkte vi gå en promenad där, då blir det plötsligt dövarmt. När vi börjat gå ser vi en hund i en trädgård som nog bestämt sig för att hälsa på oss, vilket inte är så populärt hos mina hundar. Lessie vaktar mig och Cocos tycker inte om påträngande hundar, det hjälper ju inte Kimo gärna skäller ut dom heller. Men det gick fint, jag hade lite godis med mig. Och dessutom kom husse ut och ropa in hunden. Men när vi gått en runda på en timme så möter vi en hund, Inget godis kvar och Kimo börja bjäffa (tack och lov inget stort utbrott, då hade jag nog lämnat kvar honom i skogen) jag har ju inte bra tålamod på han idag och blev helt usinnig, hjälper inte att jag har världens klenaste hund som kastar sig på marken och tjuter så fort jag tänker ta tag i honom. Ne tacka vet jag mina vuxna labbar!


Men sedan vände väl det, vädret blev fint och jag o mamma tog en vända förbi en tom hockeyring, där släppte vi alla hundarna. Mycket bus och spring blev det, nu sover hundarna gott. Här kommer massa bilder    


Ni vet väl att ni kan klicka på bildern för att se dem större   

    Cocos - Kimo - Lessie - Millan                   Fan kom igen då tycker Lessie!             Cocos tröttna efter ett par varv, hon njöt i solen istället :D           Budföring på G, Lessie redo! :)     Cocos lite förrvirrad, men hon fixa det med om vi ropa på henne     Millan!     Finaste hunden Lessie <3   Kimo, redo:P   Tja om vanligt ger han 110 %      Platsliggning!?! hehe   Trötta vovvar   Till och med Millan:)


/Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards