lovisalessie

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Lovisa - 7 juni 2011 14:43

Momenten börjar kunna prickas av på min o kimos lista inför debuten i lydnaden, jag vill verkligen inte tävla förän vi kan allt perfekt. Ställande o Läggande går fint nu, igår gick det helt perfekt, idag vart han slö när jag väl fick med mig mamma för att filma, lite tråkigt men ni får dom ändå. Men det är ju sjukt varmt, kvavt och äckligt ute så det är helt förstående. Ja la även märke till att jag faktiskt gör små, små dk, INTE bra det  

Det som sitter perfekt just nu är; Hopp över hinder, Inkallning, tandvisning, läggande under gång.

Saker som är färdiga men jag vill fixa till lite ytterligare är; ställande under gång, Platsliggning (hemma perfekt, med störning perfekt.. På ett tråkigt ställe med andra hundar, piper han, usch )  Och linförighet kan man ALLTID fixa med, men jag är relativt nöjd med hans attityd just nu! Ska lägga in lite mer störande så kontakten verkligen sitter 100 % bara   

Sämst går apportering... Men vi tränar, några sekunder kan han hålla.


Lyssnar nu på Veronica Maggio - Satan i gatan, så jäkla bra   

Och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan hämta hem mammas nya bil, det blir grejer, inte för jag förstår riktigt varför vi behöver 6 bilar när vi är 3 i familjen som har körkort   


Läggande under gång...., han brukar vara ruggigt snabb på att lägga sig, men idag vart han lite seg i huvudet:P


Ställande under gång...

Körde även budföring med alla hundar, de är riktigt kul tycker de 


Några bilder på väntande hundar :)

      /Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards