lovisalessie

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Lovisa - 9 juni 2011 19:28

Usch vad det regnat idag, men hundarn vill ändå ut, jag o mamma tog hundarna och begav oss ut i skogen. Jag lat som vanligt "Orka" inte ta på mig regn kläder så jag var verkligen blöt från topp till tå när vi kom hem, men promenaden var trevlig ändå eftersom vi hitta ett ödetorp. SÅ mysig, ska du banne mig ta reda på vem som äger det, trädgårn är helt igenvuxen, och det bor tydligen grävlingar under huset.

Det skulle vara så perfekt för mig o hundarna, hehe.. bara 5 km hemifrån med;) Lagom litet, med skog runt om kring.... Men tydligen är det ingen som vet vem som äger det, men det ska väl gå att ruska fram. Är så trött på att bo hemma nu, och på alla stör sig på mina vovvar...jaja.


Orkade verkligen inte träna Kimo idag, vi träna lite i hallen bara, hoppa upp på min rygg är vårt nästa projekt!    Han har bara sjukt svårt att hålla balansen och jag får ont i ryggen, men det ska allt gå tillslut. Vi hade problem med att hoppa upp i famnen i början oxå så, men det går ju super nu  

Nu händer det även grejer här.... berättar inget föräns det är klart, hehe:P

Kan bjuda på en liten budföring, som jag ändå la upp igår. Mills  

Jag är sååå sugen på en valp, fyra vovvar är väl ingenting. Ne men nästa kommer kanske bli en lapsk vallhund, jag var inne på Isländsk fårhund förut, men vad gör man med en sån!? Jag skulle även vilja ha liiite mer än vad Kimo kan ge. Perfekt till lydnad o agility:) Dock i verkligheten har jag inge bra erfarenhet, skällig Nicki på pensionatet.. men det finns ju bättre, det vet jag. Enda nackdelen är väl att de sägs vara väldigt skälliga.. Ne vi få fundera vidare på detta :)

  /Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards