lovisalessie

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Lovisa - 15 juni 2011 16:31

Denna dag har det inte hänt så mycket, passat systern, tränat hundarna, varit ute med dom sedan suttit vid datorn    Och lyssnat på Veronica Maggio, hon är grym!


Träna på ställandet mest (mig själv alltså) testa med Millan som är helt säker på momentet och jag var tvungen att filma mig själv så jag såg att jag faktiskt inte gör mitt hemliga arm-dk. Tror jag har slutat med det va!? Kimo gick rätt bra på det idag, annars vart han mest slö, tror vi kommit in i en liten tråkighetsperiod, men den hoppas vi går bort snart. Lessie, min freestyleprinsessa träna jag också med de köttbullarna som blev kvar. Millan, mammas crazy dog, träna jag också med, hon var hoppsig och glad som vanligt. Vi tränar just nu på inkallning med ställande och Rutan, ibland har hon lite andra roliga idéer på hur man gör momenterna men nu börjar det gå mer som jag vill!   



Millan, golden med fart  


Nu måste jag nog ge hundarna mat så de kan få vila lite innan vi ska gå en  Powerwalk promenad, jag och mina små tjockisar Kimo o Cocos, på nästan en mil de kan vi behöva 


Ha det bra

/Lovisa & flocken :)

 

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards