lovisalessie

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Lovisa - 5 juni 2011 17:18

Först vart vi i stan för att träffa Irina o Ninja för en långis i hjortgården, trevligt värre. Blev glatt överraskat hur bra Kimo "skvallrade" på alla joggare, eftersom han var lös och ofta håller sig en bit före. Han stanna och vänta in oss varje gång när det kom någon, annars kommer han direkt när jag ropar så ;)

Sedan skulle jag hämta mina systrar hos farmor, men dom var inte hemma, så jag tog hundar och gick ner till sjön, hundarna som var ganska varma vid detta laget tveka inte med hoppa i gersken, såg rätt lockande ut faktiskt :)


Även köpt en ny säng idag! En 120 bred, kommer bli så skönt att sova inatt   


    Kimo o Ninja busar

  Är man labbe så är man! Men tror jag aldrig sett henne så smutsig:P  Kimo, Cocos, Lessie o Ninja.. Så fina     



Jag tänke att jag skulle gå fram till byn och träna Kimo med idag, lydnad med störande ljud och barn;) men får nog vänta tills det inte är lika varmt. Han är rätt trött nu:P

/Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards