lovisalessie

Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Lovisa - 3 juni 2011 16:58

Bilder från soliga dagen, Cocos nöjde sig med att titta på, lessie badade som bara den. Kimo ville men fegis som han är så tog det en stund innan  han kom i ;)

  Cocos   Fint :)   Tant somna :P   Lessie var ovanligt badsugen idag, det var väl för att det var så varmt ;)   Lessie spanar     Kimo hittade ett bättre badställe, då han kunde gå i :)   Det prasslar i vassen...   Systern försöker locka han ut   Hälften blöt lapphund   KIMO SIMMAR!! Hehe typ första gång som han simmar självmant:))) Annars har han alltid lyckats ramla i och måste simma tillbaka..   Vägen hem fick jag stanna och släppa av mamma som skulle handla, då tog vi lite träning med störning mitt i samhället innan vi skulle hem. Lessie o Cocos låg i skuggan och njöt medan Kimo fick jobba, vem har sagt att världen är rättvis:) 

Härlig dag, nu ska jag pina hundarna med kloklippning, borstning o frisering :P

/Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards