lovisalessie

Alla inlägg under november 2011

Av Lovisa - 4 november 2011 12:27

Mår sådär just nu, ständigt ont i huvuvdet och feber från och till. Tråkigt, hade tänkt gå ut med Irina, Ida o Jenny igår, men orkade tyvärr inte följa med :/ Hoppas ni hade kul!


Det som får mig att friskas upp är väl mina underbara hundar! Tog en härlig morgonpromenad, först med alla hundarna insåg sedan att jag vill ta kort! Gick hem och hämta kameran och tog med Cocos, Cocos är den ulitmata fotohunden hon väntar gärna på mig eller strosar runt för sig själv. Sitter stilla hur länge som helst för en godis, haha mina andra hundar hade varit borta vid det laget ;D Dessutom har hon bra färg och gör sig bra på kort, dock har hon en tendens att se tjock ut vilket hon inte är! Bara lite extra hud ;)


Bjuder på några bilder, klicka gärna på dom för att se större :)

       

   

Hittade två små roliga och gulliga träd, har växt ihop runt varandra, så sött :)

 
   

    /Lovisa

Av Lovisa - 3 november 2011 16:17

Dagen har gått åt att promenera, träna, och bada två grisar i huset (cocos o Millan), de som älskar kasta sig i lerpölar luktar nu gott!

Tog även och klippte klor och fixa med hundarna så nu är väl ingen kompis med mig längre ;)

Träna Kimo vilket gick super, just kanske för att han ibörjan kändes väldigt slö och okoncentrerad. Men så småningom så var han med på riktigt! Och det känns bra att lyckas få upp motivationen så fort. Bad mamma komendera mig, och kedja ihop moment innan belöning. Testa även några nya rolig belöningssätt för att få upp mer förväntan ;) Det var en del störning eftersom vi var på en parkering, men han brydde sig mindre och mindre om det! Och kattmat är ju värt att jobba för! :D


Nybadade och fina, fast bilden är från i somras!

 

 

Hitta en bild på Millan med, då hon var fullpälsad, just nu är hon inte lika snygg x)

Tänkte även trimma Millan men får kanske ta det imorgon istället. Bara så hon ska bli liiite snyggre ;)

Ha det bra (:

 /Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards