lovisalessie

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Lovisa - 14 november 2011 16:59

Jag tror jag ska börja med att säga att jag hatar tävla! Jag blir otroligt nervös och har nog inte mycket vinnarinstink i mig alls. Men tävling ger ändå ett kvitto på att man lyckats. Jag tävlar för att komma framåt. En mening med att gå ut och träna.


Ska börja med Lessie, har främst tävlat med Lessie i agility, kanske ett tiotal gånger, vilket låter väldigt lite eftersom jag tränat i 5 år ungefär :P  Detta av många anledningar!

Började tävla lite smått lydnd innan jag börja med agility, men ingen större framgång ska jag säga.



Kimo då!

Kimo är ju mina "nya" tränings och tävlingshund. VI har tävlat två gånger än så länge i lydnadklass 1, första gången blev ett tredje pris. Andra gången ett första pris. Allt blev väl liksom fel första tävlingen kan man säga, men man lär sig av sina misstag! Nu har jag anmält till fler och vi får väl se hur långt det går. Tänkte även börja med agility sen, och tävla med då. Och jag kan ju säga att även om jag tycker lydnad är roligast är det de hemskaste att tävla i x) Agility är mycket mer fritt, däremot så händer det ju oftare att man diskar sig :P

 

/Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards