lovisalessie

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Lovisa - 27 november 2011 17:12

I helgen fyllde jag 20 år så det har varit en del firande, men nu är det över och vi börjar en ny vecka!

Veckan kommer se ut som så, åker måndag morgon börjar jobba 06.30 -17.30 sedan åker jag och sover hos min farmor, så jag inte behöver åka så långt ;) Tisdag och onsdag ser likadant ut fast på onsdag åker jag hem direkt efter jobbet. Kommer inte få se mina älsklingstanthundar förän på onsdag alltså! Fruktantsvärt, jag har iaf Kimo att trösta coh träna med :) Hårdträning! Räknar med ett första pris nästa tävling med så har vi LP1, för jag har redan börjat träna in 2:an. Inte så stor skillnad egentligen, jag kommer ju inte tävla innan årskiftet så då blir det en del förändringar. Fjärren och hoppet sitter bra redan. Apporteringen kämpar vi med tugget bara och ingångar för sig. Rutan har vi börjat smått med men ska vänta tills vi får hjälp ;) Tjaa vi tränar vidare! Fast det märks nu på ett par dagar när vi inte tränat att han blir extra taggad (skällig) alltså ingen fördel för oss.


Funderar på om jag vågar ta mig ut i stormen och regnet nu, tre av fyra hudnar vill ut.. gissa vem som hellre stannar inne... Lessie  


 

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards