lovisalessie

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Lovisa - 18 november 2011 16:25

Eftersom jag är lite seg på att skriva eller rättre sagt sätta mig vid dators så slår jag ihop även detta inlägg. Vad mina hundar älskar och hatar ;)

 Bjuder även på en rolig/ful bild på dem var  

Klicka på bilden om du vill se den stor!!


Lessie

Älskar: Träna med matte, helst agility, MAT!

Hatar: Vara ifrån matte

    


Millan

Älskar: Drag (framför skidor), mat och bada såklart!

Hatar: Åka tåg och rullväskor

 


Cocos

Älskar: Få bära, vara med där alla älskar henne och klappar på henne, MAT!

Hatar: Att bli lämnat hemma och inte få vara med

 


Kimo

Älskar: Träna, vara med mig och sin favvo kampleksak!

Hatar: Att göra fel, matte besviken

 


Tyvärr inget långt inlägg, men hinner inte skriva mer just nu!

Kommer väl mer imorrn eftersom vi ska tävla då!! :D


Ha det bra!

  /Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards