lovisalessie

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Lovisa - 15 mars 2012 09:49

Efter jobbet drog jag, Millan o Kimo till lerums bhk, gick både bra och dåligt, lite trötta var ju hundarna efter massa bus på dagiset. Men märktes inte speciellt :P
 
Kimo
Helheten!!! Det är den vi behöver träna mer på! Att hänga ihop mellan momenten, sedan behöver vi mer kommendering... Började bra, filmade, träna lite till.. sedan började pipandet...  Band upp honom och träna Millan, vilda protester från kimos sida! När han höll käft gick jag och hämta honom och vi träna lite enkla saker, rutan, apportering osv sånt som inte kommer ljud och då gick det bra igen. Men vi måste nog även träna mer på plan igen, bra träning och störningar fick vi idag av andra hundar, alltid bra! Däremot strunta jag i platsen som vi måste träna mängder på, men ingen ideé när hn är på piphumör!
 
Millan
Gick rätt grymt, brukar ha lite svårt med nya ställen med koncentration, men gick fint idag! Väldigt följsam och träna bara en stund eftersom hon lätt tröttnar. Försöker få till lite fin linförighet hos henne som annars lätt glider ifrån mig ;)
 

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards