lovisalessie

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Lovisa - 11 mars 2012 19:07

 Träna min lilla vän idag, efter att ha gått en lagom lång runda med några vänner... gött de ;)
Och han kändes rätt bra, ville ha det film. Har jobbat mycket nu på få bak positionen, som lätt glider fram, att hålla en jämn position. Tycker på filmen ändå att han håller en bra position även om jag i verkligheten tycker den är aningen långt bak nu. Sedan har jag släppt på ganska mycket, tränat med hakan i backen ser ni på klippet att han inte gör så seriöst längre. Samma har jag tränat massa starter vilket jag ändå fått bort mycket ljud. Har inte varit så petig och tagit bort lite förväntan hos han, för jag tror ändå den finns i lagom mängd..

Jag har börjat ta bort godiset igen men inte börjat kedja momenterna men det kommer.

Tycker fortfarande vi saknar nått, vi har inte nått tillbaka helt!?!


Nu laddar jag och Kimo för en ny arbetsvecka! :)

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards