lovisalessie

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Lovisa - 3 mars 2012 10:05

Just nu händer väldigt mycket, jag har jobbat varje dag och nästa vecka ska jag jobba över 50 timmar då min arbetskamrat/chef är i kina! och jag har hand om allt själv på dagsiet ;) I veckan har Cocos och Kimo varit med mig och jobbat och i tordagskväll åkte jag även och träna med Linda o grisnos i Kallebäck.

Förhoppningsvis har jag fått ner Kimo lite på jorden... med mycket godis, lite lek. Korta pass och tagit bort alla krav. Vi träna på där, myckte passivitet, så kunde jag kolla på skyddet dom träna där.. Sen en hel del träning, fokusering och koncentration. Väldigt, väldigt få ljud kom fram vilket är stora framsteg! Och kimo var rejält trött när vi åkte därifrån. Cocos.. ja hon satt och flörta med alla golden och schäfrar som gick förbi, det passa henne ;)

Nu ska jag och vovvarna ut en promenad med Josse o Sascha, jag hoppas inte kimo tänker halt för tänkte träna i em. Såg att han halta en aning i morses..

Nu måste jag bara filma träning tror jag så jag ser om kimo går snyggt med, men det främsta just nu är bort med ljud!!

  

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards