lovisalessie

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Lovisa - 31 augusti 2011 18:43

Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja äta nyttigre, ni vill inte vet hur mycket skit jag stoppar i mig varje dag. Så BRA mat. och sedan ska jag även gör mig tid för att börja springa! Har hållt igång hundarna i sommar med en cykeltur på 1,2 mil varannan till var tredje dag. Så de har kondis, alltså Kimo, Cocos o Millan (inte Lessie som har problem med lederna!) Men ska försöka själv börja springa, så som jag gjorde i våras när jag inte hade något bättre för mig på dagarna. Och ja jag går minst 2 timmar på hunddagiset varje dag + mer hemma men jag vill ha bättre kondis när det gäller springa!


Så ikväll ska jag, Kimo o Cocos premiärstarta coh röra på fläsket hade jag tänkt   Dock kommer jag säkert inte orka så många meter men det får gå som det gå, någonstans måste man börja   


Och jag tänker tänka som en kompis sa; Nu måste jag ut och springa med hunden så han kommer igång inför jaktsäsongen!

Det är ju perfekt att tänka så, nu ska ju inte mina jaga men få utlopp på energi. Hade jag inte haft hund hade jag verkligen dragit mig för att gå ut men nu måste jag! 

/Lovisa   

Av Lovisa - 31 augusti 2011 11:44

Här känner jag, men jag har inte vait hemma så får skylla på det. Lång helg från tordag till måndag på hundpensionatet, ensam bodde där. Igår gick dagen åt att sova och sedan jobba! Trött är jag men ändå hunnit med att gå långis idag med mina och tränat Kimo, men nu ska jag strax åka och jobba igen, på hunddagiset ;)

Hoppas kunna skriva om någonting nån dag, men ni får gärna ge tips på vad jag ska skriva om??


Några busbilder på hundarna från igår kväll  

              

/Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards