lovisalessie

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Lovisa - 8 juli 2011 19:23

Yeah, äntligen helg!! Skulle egentligen slutat tidigare idag, men blir lite övertid... typiskt.


Även om det känns som helgen är rätt oplanerad kommer alltid massor upp när man just är hemma. Så jag lär inte få ta det lugnt då heller. Imorrn åker vi nog en sväng till smådjursutställningen, alltid kul. Ska även som sagt hinna med bilen och lite till.


Efter en lång, varm och kvav promend med fyra vovvarna, alla var hyper eftersom de fått tillbringa fm i hundgårn och så tänkte jag själv gå en promenad med dom. Jag fick såna ryck på dom i början asså, ena drog i kopplet andra skulle nosa medan tredje stanna och åt gräs och den fjärde smet iväg för en runda och leta kattskit. Men när vi väl gått en tag blev dom bättre och det kändes rätt skönt, iaf när jag bara höll i två koppel. Medans Cocos och Kimo skutt runt för sig själv  

Bestämde mig sedan för att ta med några vovvar och systern till en badtur. Jisses vad de simma och sprang i sandberget, helt galna, sedan börja de regna men vad gjorde det. Vi blev ensamma  


Nästa helg kommer bli grym, med fallets dagar OCH Veronica maggio Hoppas, hoppas... 


Finaste lilla Lessie, grävde sig en egen grop och la sig i   

      Cocos ville mysa och bli kliad istället. Men jag kasta några långa jobbiga dummisar tyckte Cocos som hon ändå fick hämta in dom.

Tant har även gått ner nästan 2 kg, överlycklig matte    1kg till och matte nöjd ;)


Ha det så bra allihop!

/Lovisa

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards