lovisalessie

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Lovisa - 6 juli 2011 16:39

Stressiga dagar, men försöker hinna med det mesta!


I måndags tränade jag i lerum igen, hehe det var bara jag o Madde som kom men vi träna på så gott vi kunde. Det var skönt att det inte var så varmt och Kimo o Lissie körde på fint ;)


Igår blev det en cykeltur för att sedan träna med Kimo, mamma kommenderade och systern filma men det verkar inte vilja ladda upp, det kommer nog nån gång. Kimo körde på bra, det var ju på kvällen och relativt svalt men vi blev snabbt varma och träna inte så länge. Några bilder, dock inte så bra, klockan var ju ändå fram mot 9 och inte så ljust längre.


Börjat lägga in cykling kvällstid nu också, varje/varannan dag och är överlycklig att Cocos inte har visat minsta tecken på hälta. Hon springer visserligen lös med så hon kan ta det i sin takt med springer med bra iaf. Tycker lite synd om Lessie som inte kan hänga med men henne tänker jag inte prova. Eftersom vi inte har cyklat på ett tag kör vi ca 5 km i olika tempon, det kanske tar ner lite på mina mulliga hundar  Kimo o Millan är helt överlyckliga  


          Mamma träna lite med Millan, full fart efter bollen här ;)   Va, kopplad, redan, tycker Millan :)   lillasyster och lille hunden     

   Bästa Couscous   

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards