lovisalessie

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Lovisa - 22 april 2012 11:31

Vart tar dagarna vägen?

Igår var jag och mamma iväg och blev avsläppta precis en mil hemifrån, sen så gick vi hem.. med Cocos, Kimo o Millan som säkert sprang dubbel så lång, fram och tillbaka, hit och dit. När vi tillslut kom hem, faktiskt bara efter 2 timmar, vi hade bra tempo ;) Så var vi ganska trött, men ändå tog jag med lillasyster och Lessie o Millan och åkte till en sjö, främt för att lessie o syster skulle få hitta på något, och så tog jag med mig kameran som har legat ner packat allt för länge nu! Även mammas badtok fick följa med... och de simma och busa ordentligen.. Japp några bilder blev det :)

                 


Idag har jag redan varit ute en promenad med mina lite smått stela tanter, och de andra. Så i em hade jag tänkt åka och träna bara Kimo, mest passivitet, men även 2:an ;) Och hoppas det fortsätter vara uppehåll!

På torsdag börjar agilitykursen med Kimo, blir spännande =)

Ny vecka, nya möjligheter! Hare gött!

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards