lovisalessie

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Lovisa - 2 december 2011 14:38

och promenerat med vovvarna, fast bara Millan, Cocos o Kimo. Lessie kändes lite stel imorse så hon fick ta en lugn promenad hemma. De andra fick springa, busa och göra av med energi i en grusgrop som vi promenera runt.  Skriver mer sen och det kommer fler bilder då   

   

Av Lovisa - 2 december 2011 09:25

Som gör att man inte alls orkar eller vill gå ut, och inte mina hundar heller! Tänkte hitta på något roligt idag, träna Kimo.. men det är ju inte kul! Men nu är jag så taggad för Lp så nu måste vi träna ordentligt! Eftersom jag är själv hela dan idag får de bli lite smådetaljer, inte skall, små uppdelade moment, sedan tänkte jag jobba igenom hela klass 1 med kommendering från mamma imorgon! Med kedjade moment innan belöning ;) Kan behövas, har vi inte gjort sedan förra tävlingen :P


Tänkte försöka hinna med att köpa några julklappar i helgen med, snart är det ju jul :) Och nästa vecka kommer en femte hund in i familjen, härliga Frazze!Matte o familjen ska åka utomlands och jag ska ta hand om deras goa flatteblandning. Får vi se hur det är att ha 5 hundar, det är en vecka så det blir väl lagom. Det är inte helt omöjligt med en femte hund i famljen inom snar framtid, då både jag och lillsyrran vill skaffa en till. Men jag kommer inte skaffa en förän jag löst antal problem.


 

 Du gör allt för mig, jag vill göra allt för dig!  

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards