lovisalessie

Alla inlägg under oktober 2011

Av Lovisa - 2 oktober 2011 18:33

Idag har varit en rätt vanlig dag, den började med att jag gick upp, rasta hundarna snabbt och åkte sedan till SM i vallning idag igen (var där igår med) idag var finalerna. Cocos och Kimo var med men tyckte det var rätt tråkigt, men sånt är livet ibland!

Väl hemma tog jag en cykeltur för de hundar som kan följa med, alltså Kimo o Millan. Cocos såg aningen halt ut igår så vi strunta i cyklandet för hennes del idag, en tur på sådär 4 km räckte fint tyckte jag ;) Sedan städa jag hos kaninerna och mockade hos hästarna och fixa.

Körde ett kort träningspass med hundarna innan maten. Bara en kvart åt varje ungefär, lydnad för kimo o millan, freestyle för lessie och apportering med cocos. Jag åt mat och sedan gick jag ut en två timmars promenad med mina. Nu har även hundarna ätit och sover som stockar. Tja en vanlig dag hos mig ;)

      

Presentation


Lovisa heter jag, är 20 år. Här kan ni följa mig och mina fyra hundar :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards